Bildbomben kommer släppas senare

Har precis kommit in från grillningen min syster hade lagat, det blev en goood hamburgare och nu är jag en riktigt mätt.. Dagen fortsätter med att jag ska in till norrtälje och kolla tapeter med mammsen och linnesen haha ! snart jävlar så har jag ett helt nytt rum, det är guld ! Sitter och och försöker komma på en design till bloggen men det går som det går så snart som  möjligt så är det kanske nytt här också. Jag tror att jag att ni får en bildbomb ikväll.
IMORGON BÖRJAR SKOLAN -.- fyfan asso, helvete. OOOH ! jag orkar inte gå dit. aja, buhuhuhhuhu.
KYSSn Eriksson


fyfan vilken gammal bild..

Kommentarer
» kajsaengström

hahahah, gud jaah.. flumm <33333

2010-04-11 // 21:03:50
URL: http://liitefinare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback