första april din dumma sill !

Idag var det en händelserik dag allting hände så så fort och allting var så kul okej allting var inte så kul men det flesta var kul som vi hittade på sista dagen. kan berätta.

Fick ett sms från felicia där det stod att man skulle svimma/ramla ihop klockan 12.00 vart man en befinnde sej, självklart ville vi göra det så vi skickade runt det till alla i hela skolan, men våran skola är så tråkig så att det kanske var 1/3 av skolan som gjorde det våran skola är ju inte direkt rolig.
Efter det fixade vi en avslutninspresent till Sara idag, vi skramlade ihop 20 kr för 10 tjejer och gic och köpte oss en näspiercing och glass och saft till henne, kajsa.l bakade 2 jättte gooda kladdkakor, så idag städade vi hela klassrummet och fixade allting, vi tyckte att en gardin var ful så vi slet ner halva, sista lektionern så fick hon sina saker och allt, alla tjejer satt så grät, det var hemskt. Att få lämna en sån underbar vän är ju otroligt jobbigt, men vi  sa att det inte får ta stop mellan oss, vi ska träffas.. och som ett prick över i:et så fick jag och några andra tjejkompisar gå ner och ropa upp i högtalarna i hela skolan, Jag pratade från början sen så kom dem andra på.
det var as nice.
Nu sitter jag hemma hos Mosis och hon packar, eller hon ska packa men hon står brevid. Hon ska sova över hos mig efter gympan. Så vi hörs senare.
Puss Jennifer

jag saknar dej redan Sara Daniella Blomberg !

juste jag har inte blivit lurad en, peppar peppar ta i trä :)
men jag ska luras satan !


ohyeas en riktig fin bild från italien. HOST HOST HOST !!!!

Kommentarer
» JASSE!!!<333

HAHHAHAHAHAHAHAHA!!<3333

2010-04-01 // 20:29:03
URL: http://carlssonsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback