GLAD PÅSK MINA KÄRRINGAR !

Glad Påsk alla bloggläsare !
Jag vaknade av att pappa kom och sjöng en ljuvlig sång vid mitt rum, myyyyysigt. Jag och syster sprang upp och letade våra söta stora påskägg, dem var inte småå.. Det slutade med att jag och Linnea gick ut och letade efter presenter vi hittade dem i mammas bil, mamma berättade vilket som var till vem och vi slet upp presenterna, eller jag tog det lilla lungna för jag ville se vad min syster hade fått. Hon fick ett par lila SkullCandy och dem var riktigt snygga. Lite avis, men själv tyckerjag dem ser lite stora ut. Efter det öppnade jag mitt paket som var lite avlångt, JAG FICK ETT PAR SVARTA CONVERSE ! ojojoj vad glad jag blev hade inte förväntat mig något sådant i påskresent. Tack mamma och pappa. Jag har redan tagit lite kort på dem så jag slänger in dem har nedanför. Klockan ett åker vi till kusinerna och målar ägg sen så hittar vi väll på något busigt tar med mig kameran. Kanske går påskkärring.
Nej nu ska jag gå ! :d
// en glad Jennifer
slutar med en blomma vid namn Gul och Vit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback