HISS/DISS

1.CONVERSE
converse är ju grymt snygga, jag älskar dem. Och dem sitter så perfekt på alla snygga människor. När våren är här så ska jag bo i dem. Och det härliga är att dem finns i tusentals färger, det är så fint. När man ser dem så vill man helst ha alla par som finns. Röda,Svarta,Gula,Lila,Grå,Gröna,Turkos,Vita,marinblå,rosa en hel regnbåge tillsammans.
2. Godis
Vad skulle man göra utan godis ? Jag äter alltid godis, det är så gott. Om inte godis skulle finnas skulle vi inte få så fina påskägg som vi får på påskafton som är fyllda till topp av smaskit godis. Och om man inte skulle tycka om så finns det ju andra sorter, exotik snacks (?), den som upfann godiset måste ju vara stenrik och älskad .
3. Ebba Lindström's blogg !
Hennes blogg är ju otrolig att läsa, jag läser den hela tiden klickar mig in på den varje sekund och hoppas på att hon uppdaterar något. Förut var hon inne i en fotoperiod där hon fotade och la upp bilder hela tiden, dem var skit snygga och vilken inspiration att änns komma på det. Dem var finfina. Jag älskar dej Ebba  !
Besök denna snyggings blogg här.
1.SNÖ
den här snön som förstör mitt liv totalt. När snön kom i november blev man lycklig men nu kan den bara gå och ta sig rent utsack. Det var ju vår för 2 dagar sen så vaknar man den 5 april 2010 och ser att det öser ner från himlen. Aja, det ska i alla fall bli sol resten av veckan och det kommer bli riktigt mkt sol på lördag då jag ska tillbringa i en gympasal med kära gymnaster.
// jennifer
vi ska börja hissa bloggar nu också..

Kommentarer
» ebbutt

snygging då! tack :D <3

2010-04-07 // 09:55:48
URL: http://ebbalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback