Hur gör vi ?

Hejsan Jennifer du är dålig på att blogga !
yes, i know.. Men jag har ingen inspiration längre bloggen är bara tråkig skriver bara om vardagen och så är det från bådas perspektiv, vi vill göra ngt speciellt. Vi satt och tänkte lite och vi vet inte hur vi ska göra, jag vill ha någon slags hum... typ där man visar foton ganska mkt men inte riktigt en fotoblogg hur går detta till ? Jag och miccan ska i alla fall hur vi än gör ha en blogg tillsammans tror jag ?  Hoppas det i alla fall, för det går ju trots allt bra men jag har ingen lust att skriva på en svart tråkig blogg, förlåt mig. Hoppas det blir bättre, kommer med svar hur vi gör.
vad tycker ni ?

Gympan gick (Y) min förbannade häll var dum i huvudet så men jag gjorde så mkt jag kunde.

GRATTIS ÄLSKADE VÄN MALLA !!!!!!!!! ÄLSKAR DEJ !!!!

www.bymalla.blogg.se


Kommentarer
» m

naa :D älskar dej ♥♥

2010-04-16 // 21:38:34
URL: http://bymalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback