nice

Hej på er underbaringar!
Jag kom hem kom ganska nyss från konfan. Vi fick sluta tidigare. Men igår kväll åkte jag hem till Aron på filmkväll med trevligt folk. Så jag sov där. Najsnajs. Och imorse skjutsa Martin mej på moppen till konfan. Jag kom 1 timma och 20 minuter sent, men det var ju bättre än att inte komma alls. Så när jag kom dit var jag råhungrig för jag hade inte käkat någon frukost. Men så bjöd dem på kokt korv. Och det var ju bara att proppa i sej fast jag inte tycker om kokt korv. Sen övade vi på någon teater vi ska visa upp på konfirmationen. Men nu har jag faktiskt ingenting för mej. Ska försöka hitta på något. 
/MICCAN


från när jossan fyllde år. jag ser drogad ut men jossan är söööt :)

Kommentarer
» Josefin

det var aaaas bra att du kom dit!!! MYSIGT!!! fin bild bwt, väldigt...vacker? <3333333333

2010-04-17 // 13:52:53
URL: http://josefin.bubbleroom.se
» Josefin

sv. oooooh no!!!!! jag kommer pinka i brallan!!!! :O <3333

2010-04-17 // 18:05:42
URL: http://josefin.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback