OMFG !

Godmorgon bloggen :)
fick en chock när jag såg statisktiken igår, och idag klockan 10.13 på morgon så har man runt 50 stycken redan, oooh. OMFG ! Ska och och äta på resturang med mina föräldrar, moster&hennes kille,kusiner och mormor och morfar. ska bli skit myysigt. Hoppas att jag kan uppdaterara under dagen, annars får miccan det. Sitter här med kläder på och ska sminka mig snart. Miccan mådde inte toppen igår, hoppas hon mår bättre min lilla gurka?
vill bara säga att jagälskarerbesökare gryyymt mkt ! Ha det såbra så länge så ses vi snart !
LOTS OF LÖÖÖVE JENNIFER ♥

är det någon som har hittat sommartecken/vårtecken ? Mamma hittade en tussilago (?)


Kommentarer
» ebba

härlig blogg!

2010-04-08 // 12:44:59
URL: http://eebbasand.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback