(YY)

Hemma från träningen som gick toppen, eller ja helt okej. Min häl stökar som in i ... aah, inte kul. Jag hade så ont att jag var tvungen att lägga mig ner och grina en skvätt på tjockmattan och tänka igen mina synder. hahahaha.. skippa det sista. BESÖKARNA I LÖVE YOU GAYS !! ÖVER 200 NU !!!!! HAPPYFACE !!!!! Snackat med minafrisk/sjukling och hon känner sig mkt bättre (YY) om hon mår bra imorgon hänger hon med oss till Fyrishov som jag och familjen ska till. Olala. Och om hon nu skulle pigga på sig lite så sover hon här också och det innebär VIDEOBLOGG ! det gillar vi!
Uppdaterar senare maybe !
lööts öf lööve J




Kommentarer
» lovisa

Tack tack :) vad gillar du mest med bloggar då ? =)

2010-04-08 // 22:08:51
URL: http://thomasflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback