baby you like it!

Helohelo! jag är vaken för tidigt och det är inte okej alltså! Sitter i mitt kolsvarta rum och ligger under mitt mysiga duntäcke med datorn i knät! ska inte göra så mkt idag förutom klockan 16.00 då ska vi till wilsson med sjölund!
ha det allmänt trevligt med varandra, kommer hem imorgon innan träningen ute i B-hamra, jag längtar faktiskt!
ska pallra mig upp nu och ta något att stoppa i mig faktiskt..
kanske någon som vill hitta på ngt innan det ? :oo

1

skitful bild! tänkte ladda in lite båtbilder sen :)

/j


Kommentarer
» Kajsa

Haha ah, men jag är så trött på Vissa personer just nu, menar inte dig just so you know <33 love u<3

2010-08-28 // 11:31:36
URL: http://liitefinare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback