höhö

shobre!
sitter här i mitt rum och dricker wild dragon. Haha energidricka. Har inte gjort något speciellt idag. Ätit frukost, laddad in bilder i datan och laddat ner ny musik till mobilen. underbart. 

Igår var jag ju på kräftskiva. Det var as gott och super mysigt! Tog moppen så jag kunde åka hem när jag ville. Så på natten nån gång så åkte jag hem. Fast jag tog en sväng och träffa *hemlig* först. Trevligt. Sen hem och värma mej. Det var ju fan as kallt ute. Speciellt när man åkte moppe också. Hade dunjacka på mej. Det kändes inte så bra. Vintern är påväg! :( aja, men bilderna kommer i nästa inlägg!
PUSS MICCAN

Kommentarer
» Jennifer

haha, jag gillar" hemliiiig" jag älskar dej !! <3<3

2010-08-29 // 19:56:27
URL: http://msje.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback