ingen videoblogg.. ;'((

Nu bidde jag ledsen, jag som hade tänkt att göra en videoblogg för er men så kom jag på att båtdatorn inte hade ngn webbkamera! På älgkilen som vi var på ("ön") hade ingen tekning så jag kunde inte göra ngt till som det behövdes tekning till, fattar ni hur jävla jobbigt det var. Men nu är vi påväg till Finnhamn, det låter lite skumt men det är ett fint place tycker jag.
Imorgon åker kusinerna hem men vi åker vidare eller ligger kvar tills lördag antagligen, sen ska vi på "feeest" woho!
På måndag eftermiddag blir det planera om hösten med Josefin om våran gympagrupp som ska startas i Här i Bergshamra!
Jag återkommer senare.
Seya!

p.s har inga bilder på den här datorn, men jag knäpper bilder typ varje sekund ;)

Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback