NGF - löööve u all!

Hej bloggen!
Vi har haft träning i 2,5 timma. Det var skoj. Vi jobbar på nya friståendet. För dem som inte vet vad ett fristående är så är det som en dans. Om 40 minuter ska vi käka middag. Och innan det blir det väl en liter powernap kanske? ;) Efter middagen kanske vi ska åka till en mat affär och handla godis och sånna grejer förstås. Eller jag ska bli lite nyttigare så jag kanske skippar godiset men något annat gott ska jag hitta. 
Ikväll blir det ett till träningspass. Då skulle det bli lite trampolin tror jag. Vi har 3 pass om dagen.
men vi höres senare!
love miccaaaaan
ganska gammal bild tror jag. men det är från vänster:
lisa, alicia, emma, jossan, jag, nora(?), matilda !

Kommentarer
» E M M A =)

Jag är inte liv? :O

2010-08-01 // 17:39:38
URL: http://emmamariafriden.blogg.se/
» jasse

Det är jasse som är nora ; )))) !

2010-08-01 // 21:46:53
URL: http://fottosmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback