100210

hejsan ;)
Jag är arg, för det var meningen att jag skulle gå i skolan men mitt halsont kom tillbaka,helvetepissfuckof säger jag bara. Just nu blir jag lite fundersam för att Miccan inte har uppdaterat något sen igår kväll och idag, just faan, blogg.se buggade ju. sitter och kollar på fairly odd parents på disney channel såklart vad annars liksom en sådan dag som denna.
Jag och miccis har funderat över hur vi ska få våran blogg intressantare, är det något ni saknar? kommentera så ordnar vi det.
LOTS OF LOVE J.E

Twiins ;D



Kommentarer
» <333

mer videoinlägg ! så j***a roliga XDXDXDXDXDXDXD

2010-02-10 // 10:56:20
» Jennifer & Miccan

Tack för kommentaren, häärligt tycker jag..

det ska vi ordna, vi lovar, det blir snart. :)

Vem är du föresten ;)

2010-02-10 // 11:29:52
URL: http://msje.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback