12/2 2010

Tjenixen Jentiiboii här :)
Idag är det fredag, alla är typ på riala discot och skutan, jag orkar värken gå på något av det. Inte riktigt pigg för att vara på något fjortisdisco eller skutan,men skutan är alltid roligt om det händer något förstås ;) hahha, kan misstolkas, men annars får man hitta på något. Just nu messar jag med massor med människor och dunkar musik i rummet. och jag har räknat ut att det är 225 dagar kvar tills jag blir fjortis, :D hahha inte för att bli fjortis utan för att jag blir fjorton. tänkte myysa med mig i min fåtölj och softa och chatta.
Pusshejjj ♥


Fy, vad jag saknar när jag ser det här. detta är mina tjejer det, tjejmiddagen med er var underbar och minnesvärd !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback