Är skit sur och glad ..

HolaHola amigas/amigos :D
Läste precis några bloggar, jag blir lite arg faktiskt när jag läser dem för några är lite WB andra bloggar. varför inte hitta på sitt egna ord eller sitt namn bara ta och för att dem andras blogg verkar så bra för att dem skriver så eller ?

aja skit samma.
nu har ni en glad tjej. har dansat och duschat och tvättat piercingar och messat och ätit ja jag har hunnit med ganska mycket under någon timme. Imorgon är det torsdag och jag ska inte på gympan, och malin din skitköörv du måste messa mig nu !!!!! Vi måste bestämma om imorgon nuu !!!!!!!! haha. tråkiga lektioner imorgon förutom svenskan för där brukar vi ha datorn. Nu tänker jag gå.
pussN Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback