Dagens roligaste.

hejsan alla sötungar.
idag ha jag inte varit på humör, dagen började med att jag inte hittade mina täckbrallor så jag fick ta min gamla lilla overall, så jag får ett utbrott. för jag och nea skulle ut och skotta av våran söndertrasiga studsmatta som det var 56978 kg på så där stog jag i 1 timme och skottade för fulla muggar. Jag och linnea började bråka hahah, det var fett kul men i alla fall så efter en stund började jag gråta för att jag tyckte det var fruktansvärt tråkigt och jag frös, när vi hade skottat halva hängde jag med pappa upp på taget och hoppade ner i snön. efter det har jag inte gjort så mycket..
men jag kommer med en uppdatering senare
Besso Jennifer '
Dagens roligaste :
Jennifer- Allvarligt talat Linnea du får hjälpa till nu.
Linnea- men jag..
Jennifer- Cpo
Linnea-öhh. pappa Jennifer sa Sexmänniska till mig.
Jennifer- va ? jag sa inte sexmänniska jag sa Cpo.
Linnea- Jaha.
ASGARV haahah.


xd



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback