Hoooome

Tjena!
Här är jag! förlåt för usel uppdatering från min sida men jag har vart hemma hos Mathilda. Åkte hem till henne efter konfan igår. Har vart på gudstjänst idag, ganska kul. Sjöng as fult, och åt kristus kropp och blod. muuums. Sen så fick vi skriva en bön. Föresten har jag kommit på att jag vill ha en hamster. Hade ju en när jag var liten. Men alla bilder på den är på vår gamla data som gick sönder, så har inga kvar..! Men just nu vill jag hem till Jennifer, men måste städa mitt rum lite (eller jävligt mycket men..). Ikväll blir det träning. Det vart ju ingen igår på grund av vädret, bajs dåligt! men jag och Mathilda var ute och lekte i snön istället. Det vart jävligt mycket skratt må jag säga! Och Grattis Ebba ! Fjooooortis! ;D ♥
Men nu måste jag fortsätta, kyss ! /Miccan ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback