Jennifer är hemma !

Hejsan sötnosar ! I have miss you.


Hem kommen från en mysig rolig resa, 2 besök på donken på vägen hem, asgarv i bilen, fullgubbar på båten, dans, vunnit 100 kr, mascara, mkt godis, asgarv,pinsam släkt, badat & duschat, ätit, rengört piercingen, klätt på mig kläder haha okej nu på slutet blev det lite mycket..
det har varit en super resa med mycket garv. haha. Kom i alla fall hem med en mascara mycket godis hundra kroner och ett stort leende på läpparna, jag har saknat mina söta kompisar. På hem vägen när vi skulle av båten skämdes jag utav bara helvete var så arg/generad att jag skulle viljat slått till min pappa och min låtsas morfar, men jag behöver väll inte ta vad dem gjorde ? haha, PINSAMMMMT !! Men påvägen hem så stannade vi på donken 2 gånger med 5 minuters mellanrum, ja man kan ju undra, men det är ju svin gott.. sen har jag bara kollat på tv.
Men resten ac sportlovet ska jag:

♣ Jobba Lite
♣ Sova och åka skidor med olivia och Ebba
♣ Sova hos Madeleine och Julia
♣ Träna
♣ chilla

nej nu orkar jag inte skriva mer, puss Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback