Massor med känslor som bara vill ut ...

Hejsan :)
idag har ni en trött Jennifer faktiskt.. skulle vara med Olivia men det gick inte -.- ffan. jag saknar våra tider tjejen.
Men i alla fall dunkar musik, "Fight Fight for this love " den är riktigt bra. Just igår blev jag förälskad i en ny yougurt.
I AM IN LÖÖÖÖÖWE !! jag menar det verkligen, speciellt när man kan göra pruttljud med den,det är mysigt.
Jag är riktigt trött på några, jag vet inte om jag pallar med dem längra, det gör mig bara ledsen......
Skolan sen då klassråd, bild,ma,eng,sv :) ganska härlig dag förutom matten och Engelskan.
Men nu tänker jag gå
LOTS OF LOVE JENNIFER ♥


bilden är härlig, mamma tagit den med mobilkamera -.- ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback