melodifestivalen är inget för mig längre....

Tjenixen !
kollade precis på melodifestivalen, är det någon mer än jag som hatar det rent ut sagt ? det är verkligen skit tråkigt!
just nu började det en film Dum och Dummare med Jim carrey (?) han är riktigt rolig ! Idag var vi i norrtälje, Miccis tog hål i naveln, vilken modig flicka det blev SKIT FIINT ! det kommer två videor när Olivia och Mikaela har piercat sig, detta gillar vi. Nu ska jag fortsätta kolla på filmen !
lots of love jennifereriksson ♥


jag med ett egopics ! med min fiiina björnfitta :)

Kommentarer
» Hanna

Tyckte inte om filmen xD Men jag orkar ändå inte titta

2010-02-13 // 22:16:01
URL: http://dagbokslivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback