niondefebruaritvåtusentio

Hej på er snuttegrisar!
Kom hem från skolan för ett tag sedan. Sista lektionen hade vi hemkunskap. Mums! Idag har de inte hänt så mycket. Men inlägget jag skrev imorse, haha jag kommer inte änns ihåg att jag skrev det. Var så jäkla trött. Hahahha. Men så har jag namnsdag idag (Fanny, mitt mellannamn). Saknar jennifer som är sjuk. Blir ingen träning för mej idag, eftersom min nacke gör lite ont fortfarande och inte så bra att börja träna på en gång. Nu ska jag dricka lite mjölk like always.
Kyss /Miccan ♥


Ohyeaah! That´s me


Kommentarer
» Sandii

vill du bli veckans blogg? skriv då en kommentar i min blogg :)

2010-02-09 // 16:14:28
URL: http://saaanddraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback