Onsdaaaag

Godmorgon!
Vaknade för en kvart sen. 5 Timmars sömn är inte så bra, men jag känner mej inte tröttare än vanligt. Plus att i skolan idag är det friluftsdag och jag ska åka pulka. Det ska bli kul som fan. Jag och Jossan har några planer. Men dem är hemliga. Sks snart gå och klä på mej, sminka mej, käka. Sen blir det göra varm oboy jag kan ta med mej. Mums. Och så får jag inte glömma att ta med kläder till dansen. Mycket att tänka på idag.
Men igår så klippte jag mej igen. Men då klippte jag bara upp det lite. Och själv tycker jag att det blev bättre än innan. Nu ska jag ladda ner lite musik.
Puss /Miccan ♥


Hahaha, vafan xD men jag har inga bilder på när jag klippt mej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback