Visste du att...

Jag vill ha sommar

Jag lyssnar mest på musik

Jag pratar hela tiden

Jag gillar inte lärare

Min bästa vän är bäst

Jag avskyr när folk ... hm?

Kärlek är *tummen upp*

Jag gillar att umgås med kul folk

Jag kommer alltid att vara den jag är.
Jag är hemligt förälskad i .. lalala ;))))

Sist jag grät var skiiiit länge sen.

Min mobiltelefon är en av mina bästa vänner

När jag vaknar på morgonen sover jag lite till eller går in på datan ;D

Innan jag går och lägger mig spelar jag farmville
Idag har jag
haft kul och hamnat i knipa

Jag just nu tänker på ******

I kväll ska jag .. vet inte

I morgon kommer jag vara med Mathilda

Jag hoppas på det bästa
Jag vill verkligen ha dej

/Miccan ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback