blåsningen

sitter framför tven och kollar på blåsningen, känner mig faktiskt riktigt fräsch har bastat och duschat såklart, jag älskar't. Det är inte långt kvar tills dansen börjar, har nog aldrig varit så *exalterad* MISSTOLKA INTE ! för något. jag längtar ihjäl mig rent ut sagt, det kommer bli super duper kul.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gympan idag var en tt, (tråkig träning ) i början, men tillslut när vi i RM 1 tränade fristående och fick hjälpa till lite granna var det faktiskt riktigt kul. Jag är inne i en period där inget annat gäller en gympa, okej såklart kompisar och dansen ( när den drar igång ), men jag tycker att mitt liv är perfekt just som det är nu..
men nu börjar blåsningen. Puss på er / Jennifer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback