Godmorgon x2

Godmorgon tötisar !
Är färdig med nästan allt måste packa gympakläder till idag. Jag ska satsa mycket på gympan, eftersom att jag tycker det är kul, men nu när vi går i en liten skola i Bergshamra så måste vi åka in till norrtan varje gång, sportcentrum. säger bara en sak... INGA REDSKAP . så det är inte så kul faktiskt, men man får stå ut tills våran gympasal kommer efter sommarlovet, vi får hoppas att ingen förstör den på kvällarna eller något sånt ! Idag efter skolan ska jag nog till mamma och jobba där :) pallar inte åka hem. Mitt löshår kommer kanske idag. Jippie ! HoppasHoppasHoppas ! Men det borde det göra. Men nu måste jag packa.
Over and out Jennifer ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback