Gymnastiken börjar imorgon

Hello Bloggen !
Sitter i rummet har precis ätit en ur äcklig middag. Har varit hos Mikaela hela eftermiddagen, vi hade jätte kul. Vi gjorde allt möjligt till bloggen. Och dem sakerna får ni reda på lite senare, tack så mycket för julklapparna Miccan, jag fick en hel rada med örhängen och en rosa näsesär (?) .Gulligt av dej. Just nu snackar jag med M och hon skickar New moon till mig. Gud vad najs. Kommer ligga varje kväll och kolla på den älsklings filmen, men sjöman den busen HATAR den rent ut sagt, fattar inte hur hon kan ? men alla har ju sina åsikter. Men nej nu tänker jag faktiskt spela farmville.
Lots of love Jennifer ♥


Jag saknar verkligen gympan, och imorgon börjar den ! överlycklig ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback