hur ska dehär gå?

Chacha.
Har precis kollat på "Spårlöst". Idag efter skolan så gick jag och Jennifer till studiegården och gjorde läxor som hon redan har berättat. men iallafall. Sen åkte hon hem och jag gick hem till mej. Där var jag inne på datan och gjorde lite fler läxor. Har massa prov den här veckan. Det här är den enda dagen jag har tid att plugga på. Så måste vara uppe hela natten och göra hur mycket som helst. Den här veckan kommer bli jobbig. Jag kommer att dö. Jag ska klara det! Men det kommer bli svårt. Ojojoj. Imorn blir det träning. Jihooo. Men jag har träningsvärk i hela kroppen från i söndags .. haha. Men nu måste jag komma på en plan hur jag ska klara denhär veckan.
/ Miccan tha master ♥


Jaa, såhär kan man ju också se ut xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback