På tal om skolan !

Godmorgon !
ska åka till skolan snart, idag är det bara dem tråkiga ämnerna typ som Matte,So,No och syslöjd. Boring. Men om inte vi hade haft dem fröknarna som vi har nu hade jag nog tyckt att nästan allting var helt ok. Förut tyckte jag att matte var kul, men nu i sjuan suger det som sakt. Har faktiskt funderat på att byta skola, har gått i samma skola sen från lekiz typ. Men jag skulle ändå aldrig kunna slita mig från min älskade vänner i Länna. Dem är hel mysiga verkligen. Juste för att Miccan inte bloggar är det för att hon är hos en kompis nu och inte har någon tillgång till någon data. Men så fort hon kommer hem kommer hon att göra det har hon sakt !
Lots of love Jennifer ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback