tjugoitio

Hello Biatches !
Jennifer här, väntar på att mamma ska göra färdigt mellanmålet te och mackor. Skolan var helt okej, för att vara skola. Första gympadagen idag, var rättsliten och stel som jag vet inte vad, stackars mig.. Gympan var sådär man var ju trött och det var ju inte den roligaste träningen eftersom det bara var grunder som är väldigt nödvändiga när vi ska upp på högre nivåer menmen sånt är livet. Miccan åker till sälen på söndag, ffan vad jag kommer sakna henne, eller hon kankse vill skriva det själv att hon skulle det ? förlåt i sånna fall. Juste skämde ut mig för en lärare idag i skolan, men det kan jag inte förklara här på bloggen. Nej nu tjuter tevattenkokaren och mamma ropar. ha en trevlig kväll så ses vi later !
Lots of love ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback