abow !

Heei bloggey, klockan är 20.40 och jag tycker det är varmt som satan. Jag har jobbat lite granna på brännan idag nere vid stranden, imorgon får jag träffa min alldelles underbara vän ms (;
Jag slaggar hos henne imorgon efter gympan jag kommer ju inte träffa henne på en vecka sen också.
Juste hon ska förhoppningsvis med mig och min familj ut med båten en vecka efter lägret och innan skolan, det glädjer mig mkt. Just nu sitter hon och kollar på bio, jag ska försöka att inte störa. Nu ska jag bara få min jobbiga syster att vilja bli fotad.
pusssy ! je

Kommentarer
» fotoblogg♥

vad tycker du om mina nya frisyr sötnosar? :D<3

2010-07-16 // 18:15:18
URL: http://bellaisit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback