Hannah Montana !

Waka Waka mina sweet´s ! Jag väntar på att Miccan ska ringa mig och berätta hur det gick på hennes uppkörning hoppas hon blir godkänd och att hon imorgon klarar teoriprovet. Önska henne all lycka till.
Jag har aldrig tänkt på det med Hannah Montana är fett cool jag avgudar henne om jag tänker efter, jag tror hon är en av mina idoler efter Maria Montazami i alla fall. Vi kollade på Hannah Montana the movie påväg till öland vi har stannat för en matpause och en liten shoppingrunda i love that ! Jag återkommer när vi landat på öland men först ska vi över den sjukt långa bron får se om jag överlever då.
puss

jag är lik Hannah Montana jag vet  !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback