I can be

Hejhopp!
Har lust att skriva på bloggen hela tiden. Men har lixom inget att skriva om eftersom jag bara suttit vid datan sen jag kom hem från Jennifer. Men iallafall så kom mamma hem med 2 trosor och två bhar och en jeans jacka till mej. Jättefint, taaack mami!
Juste, måste hoppa in i duschen också. Oj nu blev det galet bråttom. För efter det måste jag föna håret och packa klart också.
Det här är inte bra, jag blir stressad väldigt lätt. Har massa att göra. Måste proppa mobilen med musik också. Klockan tickar och jag måste dra, ciaaaaaao!

funkar inte att ladda upp bild. Men vi får se om detta inlägget blir det sista för idag. Annars hörs vi imorn!

love mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback