I DIIIIID IT F*CKERS !!

Ska börja med ursäkta rubriken!

MEN IALLAFALL SÅ KLARA JAG MOPPE TEORIPROVET IDAG! (det blir igår eftersom klockan är över 00.00!!) MAN BEHÖVDE 52 FÖR ATT BLI GODKÄND OCH JAG FICK 59 AV 65. SÅ JAG ÄR MEGA NÖJD!



Nu kan jag berätta om vad som händer nu. Lyssnar sönder min spotify och känner mej ensam. Är ju ensam hemma. Och katterna är ute någonstans. Så jag är totally ensam.
När jag hade gjort provet och allt och kommit hem så åkte jag runt med moppen lite. Åkte till macken och tanka den. Ja.. det gick väl som det gick. Men det var bra för att vara första gången. 
Nu ska jag på katt-jakt. Dem gör ju lite sällskap iallafall.
kyss miccan


bild från skolavslutningen. svartvitt/färg.

TUMMEN UPP PÅ DAGEN !

Kommentarer
» rebecca

Frågestundsdags! Fråga på!

2010-07-21 // 00:49:25
URL: http://bbecccs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback