Italien is the shiet !


flummiga Sofia,Moa, Ebba och jag ¦ foto ; Jag

Hei
, fyfan vad varmt det är men ändå ingen sol på himlen. Jag sitter i trosor och bikiniöverdel och dör snart i denna värme, jag vill åka ring efter båten. Jag har också städat rummet som en tok så det är ytterst fint samtidigt fick jag se hur mkt hår-hud produkter jag har det är mer en 100 st, jag är sinnessjuk skitsamma.
Har sett en massa bilder från Italien lägret också som våran tränare har klippt ihop, jag satt och grät för att jag saknar det så mkt asso, JAG VILL DIT IGEN JAG FÅR DAMP !!!!!
hejdå -.-

Kommentarer
» Moa

haha kom ihåg hur flummiga vi var, saknar´t ! <333

2010-07-13 // 18:56:32
URL: http://moatemrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback