Jennifer är söt

Bild från ett skol-projekt vi gjorde någon gång. Saknar mitt hår, det var innan jag klippte av hur mycket som helst i början av året. 

Hallå!
Jennifer håller på och packar för fulla muggar och jag sitter här och redigerar lite bilder. Ska snart åka hem och packa också. Imorn åker vi och jag har gjort absolut ingenting. Men de är så jag är , fixar allt i sista sekund. Speciellt när det gäller skolarbeten. På tal om skolan så börjar vi faktiskt snart igen. Den 17e. Inte långt kvar. Fyfan. Nog talat om skolan! När jag kommer hem måste jag dricka lite hostmedicin och vila så jag inte blir sjuk lagom till lägret. Jag har ju vart små sjuk ett bra tag nu. Jag har typ vart lite sjuk sen i Februari tror jag. Blir aldrig helt frisk. Trött jag blir på det. Nu har jag ont i huvudet, hostig, förskyld och konstig i halsen. Kanske bäst att ringa doktorn. Nej, han är dum. Föresten så ska jag köpa en tandställning. Måste säga det till mamma och pappa när jag kommer hem. Tandläkarn vill inte ge mej någon, så då måste man köpa en själv. Dem tycker att jag har för lite fel, men det tycker definitivt inte jag! 
Känner att jag börjar bli lite rörig och snackar om onödiga grejer, så bäst jag slutar nu.
HEJDÅ ! / MIKAELA SJÖMAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback