Öland here we come !

heeeeeeeeei bitches ! jag packar som en jävla getingstjärt, det ligger kläder och en massa elektroniksaker all over the floor.
Imorgon drar vi neråt landet för att möta på mina kusiner och alvas familj, men bara för att vi är ute och flänger i sverige så kommer det inte bli mindre uppdatering för det för miniinternet hänger med och min dator samt mina extrema Bas&Högtalare, kameran är i tryckt förvar hos mig så en massa bilder kommer också.
Vi ska vara på öland, det är så grymt mysigt där så det kommer bli grymma bilder förhoppningsvis.
Hemmos miccan igår var det jätte trevligt och hon hade fått hur mycket fint som helst efter det blev jag ännu mer på att det ska bli min födelsedag. Jag fyller år om 10 dagar och 2 månader ;)
men vi hörs senare, puss ! <3
vi fixar med designen också !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback