skaka rumpa !

Fyfan vilken rolig natt asso. Vi tältade med Julia, Bella och Malla ! fyfan vad jag garva hela natten eftersom vi dygna och om en halvtimme har jag inte sovit på 36 timmar, jag är fett ball. Klockan 04.00 så gick vi upp och satte oss vi roslags för att vi trodde kanske att hallen var öppen men det var den inte så vi satt där och pratade.
Bilder kommer imorgon hoppas jag !
Imorgon ska jag nog bada kanske till klockan 13.00 för 14.00 så ska jag hem till min gamla dagmamma, hennes son är skitbra fotograf ;) Han ska hjälpa mig med photoshop med redigeringar och så ska jag få träffa två gudomligt söta tvilling-bebisar. Men vi hörs nog senare.
PussPuss
Designen håller på att fixas, miccan ska göra´t eftersom jag icke kan !


Kommentarer
» fotoblogg♥

tack för en underbar natt! <3

2010-07-07 // 00:42:21
URL: http://bellaisit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback