skara sommarland !

haha, olivia förra sommarn ! ©
Hej bloggen  !
Jag är hemma från 3-dagars på Skara sommarland det var suveränt mysigt! mamma, linnea och jag var där med mina kusiner. Alla vi bodde i en stuga ganska nära parken, vattenlandet var det roligaste tycker i alla fall jag. Jag åkte allt förutom frittfall alltså på vattenlandet. Jag stekte i solen som feeean. Jag har blivit brun och lite röd eftersom jag aldrig använder solkräm typ. men det bryr jag mig inte om. Jag har fått färg i alla fall och det var lätt, bara att ligga och sola i några minuter jag gillar mitt "pigment". Vi träffade ju Sofia&Fridas familj och Moa&Max's familj det var asnice ! Idag ska jag vara barnvakt med Olivia Hatje min sötnos ! Jag kommer uppdatera mkt !
Ska gå puss J

Kommentarer
» Tovvis<3

Hade skiiet rolliiit (Y)<33 vill tbx nuuu! ;d

2010-07-03 // 10:47:04
URL: http://alltihnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback