Du & Jag Mikaela, you and i ! <3


-sommarn 2009  Jennifer & Mikaela
-vintern 2010 Jennifer & Mikaela
-sommarn 2009 Mikaela
-Italien 2009 Du & Jag
-Tullinge truppcup 2010

ja det här är några bilder från några av våra underbara minnen. Jag tror vi har dem mest roligaste i hela världen.
vart fan har det här tagit vägen ?! snart inte sätt's på över 1 månad och det händer inget.
Det vi hade, alla dem stunder, alla dem fucking underbara minnen vi hade känns som det är inte finns där.Den saknaden jag har är obeskrivlig att inte få  träffa någon som jag älskar över något annat och veta att du inte står där. Du är den ända jag kan prata med dela allt jag har med, men inte nu.
Datorn kommer nog att gå sönder snart för att det rinner ner tårar från min kind när jag skriver det här.
Fyfan den här känslan är äcklig. Du sa att det skulle vara vi föralltid och jag önskar att det kan vara så också.
Att gråta sig tills sömns varje natt och vakna med att kudden är våt är läskigt.
Vart tog vi vägen, alla mina helger var uppbockade med den sötaste tjejen i hela världen, not now.
Alla undrade hur vi orkade vara med varandra så mkt, att vi va som syskon. nu istället undrar dem varför vi inte är med varandra. ;''(
När jag ser tillbaks blir jag glad inombords, allt det vi har gjort kommer alltid vara hos mig.
Sommaren 2010 ha varit den mest långsammaste sommarn i universum, vi sa att det skulle bli vår sommar, MSJE´s sommar och ingen skulle komma i mellan den. Just nu vill jag bara gräva ner mig i ett hål och vänta tills du kommer och gräver upp mig igen. Alla våra dagar är så underbara att jag får ett utbrott.
När du ser det här så måste jag prata med dig ensam för det här fungerar inte längre.
Mikaela Fanny Sjöman jag älskar dej över allt och alla, du är den ända riktiga bästavän jag kunnat litat på.
jagälskardejjagälskardej. den dagen du behöver prata står jag vid din sida.
JAG ÄLSKAR DEJ !

Kommentarer
» Miccan

ÄÄÄÄÄÄLSKLING !!!!!!!!!! saknar dej. saknar allt. Fan, sitter och skakar och gråter. Läskigt. Du är underbar. Vill ha dej här nu! Åh våra minnen slår verkligen allt! när jag säger det här så menar jag verkligen det .. JAG ÄLSKAR DEJ BÄSTAVÄN. Din föralltid.



Måste åka och jobba nu -.- men ska vi leka imorn-fredag?



puss, love u <3

2010-07-14 // 14:46:52
URL: http://msje.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback