approved

Heeej kära dagbok. Haha. sitter just nu hemma hos mina kusiner i Riala. Vårat internet funkade inte hemma och jag behöver plugga moppeteori. Imorn klockan 15.00 ska jag göra provet i Stockholm! Önska mej lycka till. Gjorde ju uppkörningen idag. Blev godkänd! Jippi! Men det var ju inte direkt svårt. Var ju bara att åka runt lite i villaområden och trafik. Familjen har åkt ut på sjön. Så ensam blev jag hemma för jag kan inte åka med eftersom jag ska göra prov imorn. Sen på torsdag-söndag så hänger jag förhoppningsvis med till Jossans landställe i Katrineholm. Andreas och Martin hänger med också såklart. FUN LIKE A HELL !!! Nu måste jag plugga sönder. Får inte glömma att TAGGA TAGGA TAGGA också !
Kyss'miccan

bild på när jag öppnar presenter på konfirmationen. moster i hörnet och min kusin Lowe är med i bilden också.

Kommentarer
» Jasmine ")<3

Miccään;)

Du kommer att klara dedära :D<3

2010-07-19 // 23:37:52
URL: http://fottosmile.blogg.se/
» lina

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i Nellys skotävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

2010-07-20 // 12:14:28
URL: http://lawliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback