hälgän!

bloggen bloggen blogge.. förlåt. men kan inte göra något åt saken, vårat internet är pajjko sajjko! jag börjar nästan gråta bara jag tänker på det! funkar fortfarande inte att ladda upp bilder heller.. suck !

kan berätta om min underbara helg med martin, jossan och andreas. Vi var hemma hos mej hela helgen eftersom jag var ensam hemma. skönt! inga föräldrar inga sysken, yeah! Vi har iallafall badat, badat, badat, käkat popcorn, schteeeekt, spelat spel, kollat på film, åkt moppe. haha, på tal om att åka moppe måste jag berätta om när vi gjorde det igår. Fredrik, Linus, Tim, JP kom hem till mej på mopparna och ville att vi skulle hänga med till donken i norrtälje. Så klockan kvart över 23 så börjar vi åka! när vi är halvvägs så går typ jossans moppe sönder. Den jag och hon åker på. Så vi åker in på kanten. Så fixar tim med moppen och efter ett tag så funkar den, men då åker vi hem igen. Haha en moppe fortsatte till donken men vi andra orka inte. Plus att vi var super mätta, haha ! Har haft en super mysig helg. Och nu ska jag kolla om vi har godis. Ikväll blir det kvälls/natt bad. Det gillas!  
kiss m ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback