Waka waka

© mikaela sjöman

shululu! Fasiken vad varmt det är. Och jag har inte vart ute någonting idag förutom när jag åkte till macken och köpte olja till moppen. Det gick väl som det gick när jag skulle hälla i det i moppen. Har tråkigt, Ingen är hemma och ingen har tid att bada med mej. Någon frivillig?! kontakta mej genast! håller på och tvättar kläder (ALLDELES SJÄLV!!! :O) tills imorn. Då jag åker till Katrineholm. Mamma försökte förklara hur man tvätta på telefonen. Det gick väl som det gick de med.
Saknar Jennifer !! KOM HEEEEM ! 

puss mikaela ♥

Kommentarer
» Jennifer

JAG KOMMER PÅ SÖNDAG, MÅNDAG BABY !!!! ;D;D;D; D <3

2010-07-22 // 11:07:25
URL: http://msje.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback