CALLING OUT

Nada bild because blogg.se not fungerar. Suck. 
Men det är inget att vara deppig över. Man ska se på det positiva!
Skulle ju fixa design idag också. Men eftersom blogg.se inte fungerar så får det blir imorn eller något istället.
På tal om imorn, då ska jag till doktorn i Norrtälje klockan 9 (!!) på morgonen. Alltså måste vi åka härifrån 8.30 och då måste jag gå upp 7.30. FYFAN! Vill inte änns tänka på det. Gå upp halv 8 på ett sommarlov .. ?! Uschabuscha!
Ska dit för att jag var ju hos doktorn för typ en månad sen när jag hade ont i halsen. Då fick jag allergi tabletter mot ögonbesvär & snuva. Nu har jag fått en kallelse till öronmottagaren också... HAHA ! Aja, får väl göra som farbror doktorn säger.
Skulle egentligen jobbat imorn. Men eftersom jag ska dit så får det bli på torsdag istället. Great!
Nu ska jag sitta här ganska länge till och sen blir det film i think! 
Kyss /miccan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback