midsommardagen

jag tror iallafall att det är midsommar dagen idag. Ingen aning faktiskt. Men idag har jag vart i norrtälje med mamma, pappa, farfar och hans kärring. Vi fikade och gick runt lite. Alla affärer var stängda.
Fick reda på idag att mina päron inte kommer vara hemma på min födelsedag. Och mina syskon ska bli passade hos kusinerna. Så jag kommer få sitta här själv på min födelsedag. Elakt. Men en bra grej är att vi kommer fira mej dagen innan så då behöver jag ju inte vänta lika länge. Menmen får väl bjuda hit några andra och ha kalas. Trevligt. Alla är välkomna. haha. not. Men nu ska jag äta godis. Berättar mer om midsommar sen, när jag har alla bilder och sånt i datan.
Puss miccan

Kommentarer
» Rääääääkan

Jag vill komma på kalas miccääään :DDDDDD <3333333333

2010-06-26 // 19:17:35
» Miccan

såååååååklart du fåååår räääkan :D:D:D:D !!!!!!! <33333333333333

2010-06-27 // 00:33:00
URL: http://msje.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback