tattoo

Heeej.
Hör och häpna men idag har jag jobbat! Jag har faktiskt fått ett jobb. Och inte vilket jobb som helst, det är på en tattoo i åkersberga. Jag har hand om alla piercingar och ska ta hand om hemsida och grejer. As najs. Dem visste att pappa hade en dotter så då fråga dem mej om jag ville ha jobb. Så där har jag vart idag och suttit och sorterat mest. Beställde massa piercingar också.
Farfar och hans tjej är här. Eller tjej och tjej... tant kanske man ska säga? Eller kärring låter bättre. Dem kom hit från sundsvall och ska fira midsommar med oss imorn.
Måste bara säga att det är så jävla skönt med sommarlov! Det kan inte blir bättre. Men jag saknar Martin och Jennifer massor!
Nu ska jag käka godis med farfar, puss miccan

Kommentarer
» amanda

Trevlig midsommar på er!! :)



PUSS

2010-06-25 // 16:14:16
URL: http://garforbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback