10.33 och ett 2 dagarsinlägg framåt :))



Give me love !
ja det är just nu det jag behöver, att bli älskad av någon speciell !


 hahah det blev inget speciellt, det bara kom upp i huvudet, så då skrev bara fingrarna som den sa.
 Elevens tid nu är faktiskt färdig med allt vilket är jätte skönt ! ikväll slutas tävlingen och imorgon sätter sig jag och miccan oss ner och bestämmer vilka tio som ska få vara med i finalen. Det kommer bli skitbra ! Så det är bara att anmäla er på tävlingsinlägget nedan om  ni vill vara med. Så imorgon blir det Miccan och sedan på lördag så blir det uppvisning i rolsags skolans aula. framtidsgalan var det typ, kommer bli skitkul. jag älskar att visa upp det jag har lärt mig och det som gör ett extra + är att man får skämma ut sig, alla tycker säkert jag är knäpp som tycker det är kul att skämma ut sig men det är as skönta att se publik skratta åt en x) mina kompisar skulle aldrig vilja skämma ut sig, jag är en speciell konstig tjej vid namn Jennifer smartas Rawr Eriksson som älskar att uppträda.
efter uppträdandet så ska jag ta en buss hem till kusiner där vi ska äta middag, det var längesen och det kommer bli riktigt myyyyys. jag ta med mig kameran såklart och om Wilma ser det här vill jag prata med dej, ska fråga dej en sak ?!

oj nu blev det ett  väldigt lååångt inlägg, men det var sköönt att skriva lite granna !
klockan är 10.33 nu

Kyss !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback