6 mars ♥





godmorgon cupcakes ♥

Vädret är underbart och solen skiner utav bara tusan igenom fönsterna, snart kanske våran kommer !?
Julia och Malla fotar med kameran och kollar " dem tre vännerna och jerry ".


Igår kväll var det skit mys, vi kollade på " i taket lyser stjärnorna " och åt vårat godiis. Det var skit kul också.
Imorgon fyller bloggen 2 månader och det känns som det har gått ett halvå år sen vi startade de, men så imorgon kommer det något !

Juste jag är sjukt sur på alla jävla falska person. stackars dej ......  !
Helvete vad sur jag är på er, ni förstör mitt liv, jag hatar er.
så jävla omoget att gå runt och snacka skit. fyfan.

förlåt, var tvungen.

Tar bussen som går 13.27 hem och sen ska jag prata med Miccan och vi måste fixa lite till bloggen :)

PussN jennifer


Kommentarer
» Miccan

Håller med dej Jennifer!!

älskar dej , du är äkta! <3

2010-03-06 // 15:06:06
URL: http://msje.webblogg.se/
» bella

vart har du köpt din systemkamera & vad heter den? <3 puss <3

2010-03-06 // 16:49:12
URL: http://bellaisit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback