Miccan hmmm... mys

Hej!
är i sängen nu sitter och webbar med Malla eller jag webbar för att hon inte "hittar " sin webb ;) vi pratar om fredagen och massa grejs, jag älskar dej bebbis !

Idag åkte vi lite skidor men det blev inte speciellt så många åk för att det var så fruktansvärt kallt, kinderna förs ihop, så vi åkte hem helt enkelt. När vi kom hem så fotade vi lite vi var mest helt utmattade i hela kroppen.
Igår natt somnade vi inte förens kvart över 2 :) haha jag och olivia blev hungriga då och gick ner och hämtade en macka och åt den i sängen, ja vi sov i smulor. mysigt ?! när lindströmmarna ser detta inlägg, jag vill ha bilderna nuuu ! Juste jag vet varför miccan inte har uppdaterat men det behöver vi inte ta.
puss J'

Kommentarer
» malllaaaaaaa

uuuuusch för bilden !!!!!!!1



älskar dej meeeeest <333333333333333

2010-03-03 // 21:01:39
URL: http://madeleiinehh.blogg.se/
» malllaaaaaaa

älskar dej mer <3333333

2010-03-03 // 23:04:06
URL: http://madeleiinehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback