stamp on the grand

Hejsan bloggen !

Idag har det varit skola var faktiskt mer än okey idag, jag tyckte det inte var så himla jobbigt att gå upp som jag trodde det skulle vara :) Idag har det varit plus grader ute och det har börjat töa mycket nu, det är positivt och negativt. det kommer vara slask ett bra tag och det är det tråkigaste som finns, man halkar mycket lättare och skorna blir plaskblöta. Miccan och jag ska prata .. * hemlis * hihihi, imorgon eller idag på msn.

Efter skolan har jag suttit med novellen tills nu, den är bra och sluförd inför imorgonsdagens inläming den är färdig i tid i alla fall. Jag måste skicka in judendomen som skulle vara inlämnad 2 veckor innan spotisen.

och det är 12 veckor kvar tills det är sommmmmmmmmmmmmmmmmmmarlov !!!
inte alls mycket !

Kramisar Jennifer

jag skriver senare ikväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback