stolt mor & dotter

Aaaaw, det kom en kalv igår!! Så jävla söt. Jag har matat den med nappflaska idag. Den är urgllig! Fick se den när den var 1 minut gammal bara. Sen så fick jag mjölka en ko. Haha. Men skulle skriva igår kväll men då bara glömde jag det och stängde av datan och då orkade jag inte starta skiten igen. Men efter första passet på prao'n idag så var jag hemma hos farmor och fikade. Sen är hon så snäll och ska skjutsa dit mej igen vid 3 så jag slipper ta bussen. Nu ska jag vila mej efter mycket arbete!

/Mäster bonden ♥


Juste, fail på Jennifer. "Sista dagen i Mars" hahahha, det är ju sista dagen i Mars idag!! HHAHAHA !!!


Kommentarer
» Becca

Oh så söta!



sv: tack så mycket :) allt bra med er?

2010-03-31 // 21:13:10
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback